سلام، چطور می‌تونیم کمک‌تون کنیم؟

سوالات احتمالی ای که برایتان پیش می آید در زیر آمده است

پرسش و پاسخ تصویر
سوالات پرداخت
سوالات متداول در مورد پرداخت

ما کارت‌های Visa®، MasterCard®، American Express® و PayPal® را قبول می‌کنیم. تمام اطلاعاتی که به سرورهای ما ارسال می‌شوند، به صورت رمز شده است؛ بنابراین می‌توانید با اطمینان کامل به اینکه اطلاعات کارت اعتباری شما در امان و ایمن نگه داشته می‌شود، اعتماد کنید.

پرداخت در طول فرآیند تسویه حساب انجام می‌شود زمانی که برای سفارش خود پرداخت می‌کنید. شماره سفارشی که در صفحه تأیید نمایش داده می‌شود نشان‌دهنده این است که پرداخت با موفقیت انجام شده است.

برای هر مشکل فنی که با وب‌سایت ما روبرو می‌شوید، لطفاً با ما تماس بگیرید. شما می‌توانید با مراجعه به پورتال پشتیبانی ما با ما تماس بگیرید، یا می‌توانید با شماره تلفن رایگان 1-000-000-000 تماس بگیرید، یا ایمیل بزنید به order@companymail.com

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد

اگر کاربرانی دارید که هزینه می‌پردازند یا هرگونه محصولات SaaS را توسعه می‌دهید، نیاز به یک مجوز گسترده دارید. برای هر محصول، شما به یک مجوز نیاز دارید. همچنین می‌توانید به‌صورت رایگان به به‌روزرسانی‌های دائمی دسترسی داشته باشید.
سوالات ارسال کالا
سوالات متداول در مورد ارسال کال

برای محصولات بزرگ، ما محصول شما را از طریق یک شرکت لجستیک شخص ثالث تحویل می‌دهیم که به شما خدمات تحویل زمان‌بندی "اتاق انتخابی" را ارائه می‌دهد. برای محصولات کوچک، ما تحویل رایگان پارسل ارائه می‌دهیم.

هزینه تحویل زمان‌بندی برای هر سفارش ممکن است 70000 ءتء یا 100000 ءتء باشد، به توجه به کد پستی مقصد. تحویل پارسل رایگان است.

ما به سرعت هر محصولی که در حین انتقال آسیب ببیند، جایگزین می‌کنیم. فقط با تماس با تیم پشتیبانی ما، ما را در زمان کمتر از 48 ساعت از ورود محصول مطلع کنید.
سوالات بازگشت سفارش
سوالات متداول در مورد بازگشت سفارش

سفارشات تحویل زمان‌دار می‌توانند ۷۲ ساعت قبل از تاریخ تحویل انتخابی شما لغو شوند و مبلغ کامل به شما بازگردانده می‌شود.

سفارشات تحویل پارسل قابل لغو نیستند؛ اما درخواست شما برای برچسب بازگشت رایگان ممکن است ارائه شود.

شما می‌توانید محصول خود را در ۱۵ روز از تاریخ تحویل با تماس با تیم پشتیبانی بازگردانید. تمام کالاهای بازگشتی باید در بسته‌بندی اصلی و با تمام موارد اصلی بازگشت داده شوند.

محصول را از سفارش‌ها پیدا کنید

وضعیت بازگشت/استرداد را انتخاب کنید

سوالات ثبت سفارشات
سوالات متداول در مورد ثبت سفارشات

تمام معاملات سفارش موفق پس از پردازش سفارش، یک ایمیل تایید سفارش دریافت خواهند کرد. اگر ایمیل تایید سفارش خود را ظرف 24 ساعت دریافت نکرده اید، ایمیل ناخواسته یا پوشه اسپم خود را بررسی کنید.

متناوبا، وارد حساب خود شوید تا خلاصه سفارش خود را بررسی کنید. اگر حساب کاربری ندارید، می توانید با تیم مراقبت از مشتری ما در 1-000-000-000 تماس بگیرید .

اگر با کد تخفیف مشکل دارید، لطفا برای کمک با ما تماس بگیرید 1 000 000 000 .

اگر حساب کاربری دارید فقط از اینجا وارد حساب خود شوید و "سفارشات من" را انتخاب کنید .

اگر شما یک حساب مهمان پیگیری سفارش خود را از اینجا با استفاده از شماره سفارش و ادرس ایمیل.

سوالات محصولات و خدمات
سوالات متداول در مورد محصولات و خدمات

بله، ما یک ایمیل به شما ارسال خواهیم کرد هنگامی که سفارش شما ارسال شود. این ایمیل شامل اطلاعات ردیابی و سفارش خواهد بود.

ما به تولید محصولات با کیفیت متعهد هستیم. برای اطلاعات در مورد دوره گارانتی و خدمات گارانتی، به بخش گارانتی ما اینجا مراجعه کنید.

برای آرامش ذهن شما، ما طرح‌های گارانتی تمدید شده را ارائه می‌دهیم که سال (های) اضافی حفاظت به گارانتی استاندارد تولید کننده اضافه می‌کند. برای خرید یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه گارانتی تمدید شده، به بخش گارانتی تمدید شده اینجا مراجعه کنید.
پشتیبانی بیشتر

هنوز سوالی داری؟

اگر نمی توانید سوالی را در سوالات متداول ما پیدا کنید، می توانید با ما تماس بگیرید. ما به زودی به شما پاسخ خواهیم داد!

(021) 2442 3553

ارتباط تلفنی با کارشناسان ما

help@mysite.com

ارسال ایمیل و تیکتینگ